MONEY!!!

Saturday, November 2, 2013

PENTINGNYA FB!!!

FB singakatan untuk FACEBOOK dah jadi cam kewajipan di mana setiap orang dari pelbagai lapisan umur WAJIB ada akaun FB...DIULANG ,WAJIB ADA!!! hatta budak2 sekolah rendah pun dah pandai...Zaman sekrg ni semua perkara guna FB...Tak dinafikan FB ni ada baik dan buruknya...Tapi aku malas la nak citer panjang2 baik buruknya sbb aku rasa semua orang dah tahu...
Semua perkara boleh buat kat FB ni...Orang yang tak pernah kenal pun boleh kenal...Semua jemputan pakai FB, gambar pun dah tak perlu nak cuci2..semuanya upload je kat FB semua orang boleh tengok (tapi gambar tertentu sudah ler)...
Apa2 pun uols gunakanlah medium FB dengan sebaik mungkin...Perkara yang negatif tak perlulah dikongsi dalam FB ni sebab tak semua orang suka...Apakata kita share perkara yang boleh mendatangkan faedah pada kita semua...Anyway, SHARING IS CARING!!!

No comments: