MONEY!!!

Friday, November 1, 2013

Bila Adik Nak Jadi Adik

Adooyai Adik...MARISSA ILMI...Camne ni??? Tak lama lagi dah nak jadi kakak tapi masih nak dipanggil ADIK...Katanya dia adalah adik, so baby dalam perut mama panggil "BABY"...Macam2 hal bila dah tahu dirinya nak dapat adik...Setiap hari tak sabar nak tunggu adik keluar...Excited lebih...Bila malam je siap cium perut mama...Yang bestnya, sangat confident bagitau kat doktor yang baby kat perut mama adalah BABY BOY padahal sampai sekrg ni tak scan lagi dan tak tahu pun jantina baby...Konon nak surprise juge le...He..he..he..Tapi takpe la dah taknak pk sangat pasal jantina baby ni takut apa yang diharapkan tak dapat walaupun memang mengharapkan dapat BABY BOY...Uols semua doakan yang terbaik untuk ye...Semoga semuanya dipermudahkan...

Anak dara kedua mama yang dah nak masuk 4 tahun bulan Disember ni...

No comments: