MONEY!!!

Tuesday, July 23, 2013

Selera Makan Yang Tak Kunjung Tiba

Oh nampaknya tri-semester pertama sudah berakhir tapi masalah muntah2 masih belum selesai..Oh semakin membimbangkan adalah..Hampir setiap minggu aku MC..Mujurlah dapat doktor2 pompuan yang sangat memahami..So, senang la nak dapat MC..Dahtu camne letih mak noks..
Selera makan masih belum bertambah..Asal makan je, rasa nak muntah..dahtu teringin nak makan tapi kesudahannya tak abis pun makanannya...Issshhh ruginye aku rasa..Bilalah selera makan aku nak kembali seperti sediakala..Badan pun dah susut balik sebab takde selera...Hope tak berpanjangan selera aku terhenti...Kalau tak rugi la raya nanti..
Niat di hati nak puasa penuh tahun ni tapi apakan daya..Keadaan kesihatan sangat membimbangkan jadi taknak ambik risiko...Semoga selera makan aku di Hari Raya nanti akan kembali normal hendaknya..he..he..he..

No comments: