MONEY!!!

Wednesday, June 12, 2013

Nak cerita ni...

Dah masuk pertengahan Jun la...Lama pulak tak bercerita kat sini.. Maaf la ye busy..Ceh mcm org lain tak busy...Ok fine aku paham...
Tapi tu ler bnyk sgt cerita sampai dah tak tahu nak cerita apa lagi...Saje nak melepaskan rindu untuk bercerita kat uols semua...Anyway, uols yang layan TEDUHAN KASIH, ala drama kat TV3 tu adaptasi dari novel tu, amacam??? best tak uols??? aku layan juge tp kan secara realitinya, agak2 ada tak kisah kehidupan camtu???
Sekrg ni ramai sangat penerbit buat cerita adaptasi dari NOVEL...Untunglah penulis novel sekarang ni...Novel yang tak berapa nak laku pun boleh jadi laku...Tapikan kalau citer kebabom cam HARRY POTTER, lagi untunglah penulis novel...Apa2 pun aku suka jer layan citer2 dari novel ni...Kira pakej la dapat tengok cerita kat TV dan dalam masa yang sama dapat baca buku...
Ok la geng semua, lepas ni kita tunggu laks citer novel apa yang bakal menyusul keluar kat TV...

No comments: