MONEY!!!

Wednesday, February 15, 2012

Rotan adakah jalan penyelesaiannya???


Minggu lepas jalan2 pegi Giant Batu Caves n terjumpa satu gerai yang jual semua barang2nya berharga RM1...Dalam banyak2 barang tu aku berkenan dengan rotan...Yes rotan dulu2 yang panjang nipis tu...Tapi masa tu tak jadi beli lagi...
Dan akhirnya..hari ni aku telah berjaya beli rotan...Bukan apa2 kekadang tu anak2 kalau marah, dimarahnya balik kita...So, kalau rotan boleh buat diorg takut, rotan aje penyelesaiannya...Tapi kekadang tu aku psiko juga bila cakap dengan anak2 ni...Dah tak larat nak psiko, jawabnya ROTAN...
Korang laks camne??? Ada guna rotan untuk ajar anak?? Tapi tak kisahlah pendekatan apa yang masing2 guna janji anak2 tetap hormat pada kita...Setiap ibubapa punya cara tersendiri untuk ajar anak2...Biar apa pun terpulang pada hak masing2 kerana kita yang mencorakkan anak2 kita...Semoga anak2 kita menjadi insan yang sempurna hendaknya...

No comments: