MONEY!!!

Friday, February 10, 2012

Gemersik Kalbu dah abis...


Bila Gemersik Kalbu dah abis seronok lah juga dapat tengok kesudahan cerite tu...Walaupun dalam realiti kehidupan kita belum tentu ada kisah sebegini...Kalau ada pun mungkin sikit2 je ler kot...
Ye le orang selalu kata cerita dalam novel hanya khayalan semata-mata tapi aku ni walaupun baca novel kalau bab sedih tu mau juga leleh...Almaklum la "JIWA SENSITIP"...
Apa-pun memang layan abis la citer Gemersik Kalbu ni...Next week kita layan citer lain pulak yek...To all, back to reality ok...

1 comment: