MONEY!!!

Friday, February 3, 2012

Drama Yang Aku Syok Nak Layan

Well, saja nak share beberapa drama yang aku tengah syok layan sekarang ni...Aku tau korang pun mesti layan drama yang sama...Jom kita share sesama...

1) Gemersik Kalbu
2) Vanilla Coklat
3) Pelangi Kasih
4) Dingin Lavenda
5) BFF
6) Santau Merasuk

Ha apa lagi pilih drama hebat yang korang layan sekarang ni...Bicara Hati mula2 tu aku layan gaks tapi disebabkan aku dah layan Vanilla Coklat dulu so, kita setia pada satu citer aje ler...So, SELAMAT MENONTON semua...

1 comment:

aanie said...

suka layan vanilla coklat....comel je kan? tp org kata bicara hati pun best..huhu....