MONEY!!!

Tuesday, January 10, 2012

Suka Tengok 30 minit bersama Ustaz Don

Salam Selasa semua...Malam tadi tetiba Hubby buka chanel TV Alhijrah sebab selama ni aku tak tengok pun rancangan kat TV AlHijrah ni, almaklum la ofis sebelah ajer...
Ngam2 pulak tu rancangan Ustaz Don yang sedang femes sekarang ni...Selama hari ni just layan ceramah dia kat YOUTUBE...Maka dengan kesempatan yang ada kami pun layan aje rancangan Ustaz Don ni...Memang seronok juga layan...Dia pun kelakar dan cara ceramah dia memang sangat berhemah dan lemah lembut...Hubby pun suka layan...Tapi yg tak syoknya sebab 30 minit ajer, cam tak puas ajer tengok die berceramah...
So, mulai hari ni jom kita layan ramai2 30 MInit bersama Ustaz Don di TV Alhijrah setiap hari 10.30 malam...Kalau rajin tengok ulangannya setiap pagi pun ada...

2 comments:

Anum said...

jom2 rancangan yang bagus

aanie said...

sama la....pernah tertengok sekali...best gak...
tp tu la...30 min je kan? x puas tgk...