MONEY!!!

Monday, December 12, 2011

Usher for Maal Hijrah

Bersempena dengan sambutan Maal Hijrah peringkat Wilayah Persekutuan yang berlangsung di JAWI, Kuala Lumpur pada 6hb Disember 2011 so, secara tidak langsung aku telah dilantik sebagai AJK Kecil bagi menyambut tetamu...Tema "purple" gitu...Sori tak banyak gambar pun ambik sebab kamera tak bawe pun...Kat bawah ni pun gambar cukup syarat, janji ada...Ha..ha..ha...Best la juga jadi penyambut tetamu...Bagi "goodies" kat tetamu, ucapkan Selamat Datang dan suruhlah tetamu masuk...Ha, kan senang...Tapi kerja kau berdiri dan senyum je ler...Diorg saje bagi aku jadi "RATU SENYUM" hari tu...Penat gaks muka aku ni asyik nak kena senyum n bercakap aje...Dahtu nak buat camne, dah namanya tugas...Majlis bermula pada jam 8.30 pagi dan berakhir pada jam 11.30 pagi...Sape2 yang minat Yassin tu, seronoklah sebab dapat tengok Yassin perform dengan 3 buah lagu...Ok la juga, layan la sebab dah lama pun tak tengok dia perform...Apa2 pun puas hati sebab semuanya berjalan lancar walaupun ada perbalahan kecil antara bahagian yang memang tak dapat dielakkan...Meh tengok gambar aku ni...Cantik ke tak??? Ha..ha...ha...Jangan marah ye...



This is me with Ct Aishah in purple colour...





Me in purple...Baju raya tahun ni noks!!!

No comments: