MONEY!!!

Tuesday, December 27, 2011

Giliran Aku Pulak...SAKIT MATA!!!


Dah kuagak mesti kena punya la...Malam tadi aku rasa cam berair aje dan rasa bengkak sebelah mata kiri ni...Tengok kat cermin, ha betul la tu "SAKIT MATA" sedang melanda...Kalau Adik hari tu, ubatnya air susu aku tapi kalau aku kena guna air susu sendiri ke atau air susu orang lain??? Musykil juga cam pelik pulak nak guna air susu sendiri letak kat mata...
Apa2 pun pasrah je ler bila dah sakit mata ni...Mujurlah sebelah mata ajer...Masih lagi mampu untuk melihat dan membaca...Kalau dua2 mata naya jugalah dibuatnya...
Dah le nak "FINAL EXAM" ni...Mata oh Mata!!!

2 comments:

azam said...

erk....nak...boleh mc 2 hari....ehhehee

eB ezrin said...

tc yer :)