MONEY!!!

Monday, December 12, 2011

Eclipse at Planetarium Negara



Jangan pelik pulak tengok gambar 2 orang anak aku ni...Ni gambar kat Planetarium Negara...Excited sangat nak tengok Gerhana Bulan...So, memandangkan malam Sabtu takde apa2 aktiviti kami pun memenuhi kesesakan Planetarium Negara...Yang pasti tak lama pun kami di sana...Cukup syarat keluar bawa anak2...Janji diorg happy...Kakak paling seronok sebab dapat tengok bulan melalui teleskop yang disediakan...Selama hari ni duk tengok kat TVIQ, Astro sajer so, bila dapat tengok live cam "mimpi jadi kenyataan"...Dahtu duk sibuk suruh datang lagi...Insya-Allah, kakak nanti mama bawe kakak lagi ye...So, korang tengok tak Gerhana Bulan???

No comments: