MONEY!!!

Wednesday, November 23, 2011

Camne Nak Jadi Blogger Femes???

Wah en3 aku tetiba laks nak jadi blogger femes...Kalau aku dapat peluang cenggini mesti ler nak tapi femes ker aku??? Ngalahkan artis tau...Sekarang ni bukan artis je femes tapi blogger pun ramai yg dah jadi femes...Femes yg camne??? Takde le sampai se"busy" kehidupan artis tu...Cukuplah sekadar orang tau oh itulah blogger yang namanye sekian, sekian tapikan best ker jadi blogger femes ni??? Camne laks privacy life diorg yek??? Andai diberi pilihan pun takpe le rasanya biar ajer le aku sebegini dan jadi diri aku sendiri kerana aku tetap aku...Kalau tetiba dah ter"femes" tu lain ler citernya...Agak2nya camne ler blogger yang femes ni dapat jadi femes??? Kena ker jadi cam retiss untuk jadi femes??? Tak yah ler kot...Dah namanya blogger, kerjanya menaip, menaip dan terus menaip...So, pada sahabat blogger di luar sana, ada tips tak untuk jadi korang jadi femes ni???

3 comments:

Redbloodsnow said...

hehe...tu la kan.teringin gak nk jd blogger femes...hehe

UncleSeekers said...

Salam Maria Liza, terima kasih komen yang diberi. Semuga anda sekeluarga di murahkan rezki hendaknya

BeloG MTT said...

Susah kalau jadi blogger femes mcm yang sedia ada ni.. Pantang silap sikit mula lah orang jaja sana sini.. Bila buat baik pon orang tak nampak..banyak jadi depan mata..Kann?

Tapi cukup lah blogging sekadar dasar minat dan tak susahkan orang lain nk buat dosa kering..Hehe :P