MONEY!!!

Tuesday, October 4, 2011

Khas Untuk Kakitangan Kerajaan...Gaji Naik!!!


(google)


Well, bajet 2012 belum pun dibentangkan lagi...Apa yang pasti gaji confirm naik beb...Anggaran tak dapat dipastikan...Apa2 hal pun kita tunggu sajalah berita baik dari Dato' Sri Najib...Aku yakin & pasti gaji confirm naik...Kalau tak naik camne??? Kalau tak naik padanlah muka..Ha...ha..ha...Aku dapat info nipun dari sumber2 yang boleh dipercayai sebab aku duk Unit Kewangan di bawah seliaan JPM...So, paham2 je ler...Kalau dah orang JPM ni..Senang sangatlah info2 yang bernas ni aku dapat..Chewaahhh...Takpele kita tunggu aje ler...Apa yang pasti masa hari pembentangan bajet tu, aku takde sebab aku nak pegi cuti2 Malaysia...Ok bye KL n have a good day everybody...

5 comments:

BeloG MTT said...

Syok laaa gomen.. Swasta jugak nganga.. Hehe :D

aizamia3 said...

seronok naik gaji.. tak seronok rege barang naik..

Azeanthy Paiman said...

waaa..best2...hehe..

aanie said...

harap-harap la gaji naik...amin..

eB ezrin said...

biar netoi nih? yeayyyyyyyyyy :)
alahmdulillah la kalo btl ..