MONEY!!!

Monday, September 26, 2011

Tersadai di rumah...


(google)


Last update blog on 22rd September...Today is 26 September...OMG, 4 hari tak berblog...Mana taknye aku tersadai kat rumah sebab DEMAM...Tu le hari tu duk eksyen sangat, tahun ni belum kena demam lagi tup..tup...ha ambik kau terus DEMAM...Mana taknya aku ni memang jarang demam...Setahun sekali aje demam tapi bila dah demam memang stok tersadai tak bangun2 2-3 hari...Yang bestnya aku & anak2 yang kena...Kalau Hubby demam mau pengsan terus aku dibuatnya...Dalam duk demam tu sempat gak SABTU petang ke open house di Bangi...Tapi apakan daya, tekakku bagaikan susah untuk menelan akibat TONSIL yg bengkak...Makan aje ler, janji perut kenyang...Padahal pagi tu tu kul 3.00 pagi kami anak-beranak dibawa ke HKL oleh Hubby...Masing2 demam mencecah lebih 38, mau tak panik Hubby...So, dalam kemalasan dan kepenatan, ku gagahkan juga ke HKL jam 3.00 pagi...Yang pasti pengajarannya, jangan berkongsi makan & minum dengan orang lain sebab sehari sebelum tu, aku dan bebudak ofis ke Masjid Wilayah untuk jamuan hari raya...Kisahnya apabila aku makan mee rebus dan semua orang nak rasa mee rebus yang aku mkn...So, berkongsilah kami 5-6 orang bergilir-gilir...Dan sendiri mau ingat la risikonya, ada2 sajalah yang meninggalkan virus yang tak sepatutnya...Isshh..ishh...tak patut betul...

1 comment:

working mom... said...

depends jugak ngan sape kita sharing...lenkali jgn share ngan org lain okeyy...moga cepat sembuh...