MONEY!!!

Saturday, September 17, 2011

Buat Baik Berpada-Pada, Buat Jahat Sekali-Sekala...

Korang jangan ikut pepatah aku ni yek tapi kekadang tu rasa nak ikut gaks...Mana taknye asyik kita ajer buat baik dgn orang bila pulak orang nak buat baik dgn kita....That's why nak buat baik pun mesti ada limitnya...Kalau tak mesti ada ajer nak ambik kesempatan...Kekadang tu serba salah juga dibuatnya...Bila buat baik orang lebih2 laks, bila buat jahat lagilah...Apa2 pun sebelum kita berbuat baik pada orang lain fikir2kan jua kesannya kerana nanti yang sakit hati, makan hati adalah kita sendiri...Sesetengah orang ni bila kita dah buat baik dengan diorg 2-3kali, lepas dari tu diorg pulak nak ambik kesempatan atas kebaikan kita...Pikir sendiri sudah la...Jangan sampai menyusahkan diri sendiri la ye...
(pics taken from google)

No comments: