MONEY!!!

Thursday, September 15, 2011

Bas Metro Ni Kwang Ajor Betul..

Salam Khamis semua...Tak paham la aku Bas Metro kat KL ni...Sibuk nak berlumba-lumba...Eh kau ingat kau aje nak cepat..Orang lain pun nak pegi keje nak cepat gaks...Suka-suki nak pancung kereta orang...Padan muka..Aku tak kasi chance langsung...Kalau korang perasan la Bas Metro ni kalau kat tengah jalan raya mesti nak berluma-lumba dengan bas Rapid KL...Dahtu selamba diorg je cilok sana, cilok sini...Memang dasar "kwang ajor"...Pemandu2 Bas Metro ni cam takde kesedaran sivik langsung...Dalam ertikata lain "cam sial" bawa bas...Jom kita boikot Bas Metro...Ada sape2 yang kerja dengan Bas Metro ni??? Tolonglah bawa bas tu pk lah orang lain gaks...Jangan sibuk nak cari keuntungan sampai keselamatan pemandu lain pun nak tergadai...


(pics taken from google)

5 comments:

syawalsimpsons said...

susah kalo org jenis tak PK hal org lain...asik PK diri sendiri je...

Anum said...

memang bus metro sellau cm nie

aanie said...

semua drebar bas camtu maria....sakit hati...mentang2 la dia besar...

eB ezrin said...

eB kalo kena mmg maki smapai ptg... bkn aper sakit ati plus susah hati hu3

Azeanthy Paiman said...

ish,bahaya betul dia wat gtu tau!