MONEY!!!

Friday, July 15, 2011

Suka2 Nak Potong Line

Pagi Jumaat semua...Well, biasa le pagi2 gini kita citer dulu alkisah nak pegi kerja...Aku selalunya bangun kul 5.30 pagi, dah siap2 baru kejut Hubby & Kakak...Hantar Adik ke rumah babysitter then around 6.45 dah pecut ke tempat kerja...Tapi yg tak syioknya bila kereta kita dah baik punye line ada lak mamat yang suka-suki nak potong line...Ciss memang dasar nak kena pegi sekolah betul!!! Dia tak nampak ke kereta orang lain pun berderet2 beratur...Mentang2lah kerete import terus aje nak ke depan...Takde sivik punye orang...Geram tau kalau ada kerete sebegini...Please do respect others...Don't be selfish...Maaflah ye pagi begini dah ada segemen luahan hati & perasaan...


(google)

2 comments:

aanie said...

kasi potong je dia punye...hehe....

Diana @ bilakukatacinta said...

germmm..kan? ade sekali tuh...kami jammed dekat ngan tol sg rasah..bayangkan..tetibe bus rapid dari belakang terus nak cilok masuk line depan kete kami yang dah beratur bermeter2 pjgnya tuh..dia igt dia bas mini mainan