MONEY!!!

Thursday, July 7, 2011

Nikmatnya Tidur Bila Hujan Lebat...

Waktu sekarang hujan turun dengan lebatnya...Aku menaip ni sambil melayan perasaan nak tidur...Aku tahu korang pun suka tidur waktu hujan lebat camni...Tilam empuk, bantal empuk siap selimut...Fuh..nikmatnya tidur tapi memandangkan aku di ofis maka dengan itu semua yang tersebut di atas tidak ada...Yang ada meja keras, kerusi berpusing 360darjah serta kusyen kecik buat peneman tidur sambil mengadap PC...Ok ler aku nak tidur jap...Korang nak menaip lagi ke??? Ok happy blogging semua...


Adik kalau dapat tidur macam2 aksi...Ni dah kira abis nikmat la ni...

5 comments:

aizamia3 said...

bestnye dapat bermalas-malasan bertemankan bantal busuk..

psstt: cute je nengok dia tidur..

syawalsimpsons said...

mmm...mmg sedap pun tido2 ni..alamak aksi adik ni sama ngan syawal la..mmg nikmat pon tido...org buat bunyi bising pun x sedar...hahhahah

dwaty said...

apsal pic broken... yup... tido dikala hujan memang nikmat...

aanie said...

wow, maria...bestnya direview oleh ben....tahniah tau!!

Adylia Qarissa said...

bestnya kalau dapat tidow pas lunch hour zzzzzzzzzz