MONEY!!!

Monday, July 18, 2011

Kisah Aku Dan Durian


(google)


Biarlah orang kata ruginya aku tak makan durian yang penting aku tak muntah...Iye, aku ngaku yang aku bukan hantu durian apatah lagi makan durian...Aku memang tak makan durian sejak dari umur 9 tahun lagi...Oh tidak!!! Ada sejarah sebenarnya...Aku pernah demam selama seminggu & muntah2 kerana penangan durian masa umur 9 tahun tu...Sejak itu aku fobia dan tak tahan dengan bau durian...Hingga kini aku masih tidak mampu menahan bau durian kerana semalam Hubby beli durian untuk kakak dan akhirnya aku tewas dengan bau durian hingga mengeluarkan isi perut...Oh tidak!!! Jauhi durian dari aku...Dulu masa mengandung kakak pun Hubby kena tidur kemudian sebab aku terbau durian kat dia...Kesian juga dia sebab kena tidur luar dulu & kekadang tu kena mandi tiap2 malam sebelum masuk tidur...Aku juga pernah muntah kat "shopping complex" akibat bau durian...Sekarang ni aku cuba juga untuk tahan diri dari muntah bila terbau durian...So, far ok lah...Kepada hantu durian semua, selamat makan durianlah ye...Aku & Durian??? Mungkin tidak..Tak tahu le kot satu hari nanti Allah nak bukakan pintu hati aku untuk makan durian...Yang pasti anak2 aku memang hantu durian...

1 comment:

aizamia3 said...

wah kita boleh geng tapi ai takdelah sampai muntah.. cuma tak suka akibat satu kenangan yang buat ai tak suka durian.. apa dia..? biarlah ianya terus jadi kenangan..