MONEY!!!

Friday, July 1, 2011

It's July!!!

Cepat betul masa berlalu ye...Dah masuk bulan Julai maknanya kita dah habis setengah tahun...So, korang rasa azam tahun baru korang hari tu dah tercapai ke belum??? Azam aku tak pernah berubah pun kalau boleh tiap2 hari nak yang terbaik...Tapikan target percutian la banyak tak menjadi akibat kekangan "duit"...Dahtu nak buat camne??? Tunggu next year la pulak...Tahun ni tahun kurang berjalan sebab nak fokuskan masa pada anak2 pulak..Ye le tak semestinya bercuti aje dapat fokus pada anak2 tapi duk rumah pun ok juga...Selain menjimatkan duit boleh gak lepak2, baring2 & buat la apa2 aktiviti yang sesuai...Hubby pun sibuk bekerja je sekarang ni so, cuti2 Malaysia tu kemudian aje la ye...Apa2 pun moga hari2 mendatang akan lebih ceria dan berjalan dengan sempurna...Amin...


Adik, yang memang kaki jalan...



Kakak, apa yang ditenung tu???

No comments: