MONEY!!!

Monday, July 25, 2011

Hari Sukan Sekolah Kakak

Semalam, Ahad 24hb Julai 2011 adalah Hari Sukan sekolah Kakak...So, macam biasa le pagi2 dah bangun & siap sedia untuk Hari Sukan...Adik pun sama semangat juga bersiap pegi Hari Sukan sekolah Kakak...Jom kita layan a few pictures on SPORT DAY kakak...
Kakak semangat mengibarkan JALUR GEMILANG...
Yang ni masa ambik hadiah...Kakak dah menang JUARA untuk acara memancing...
Adik pun nak join kakak sama kat tengah padang...
Kakak dengan gerak rama ala2 gediks gitu...Sakan tau bila part2 joget ni
Semangatnya kakak baca ikrar...
Wajah Kepenatan...
Games untuk Ayah tapi nama games ni cengkelat sebab sepatutnya guna span masukkan air tapi tengok le Hubby ambik baldi terus masuk air dalam botol
Acara Kakak...memancing ikan...
Get ready nak pancing ikan..
Acara Perbarisan...
Apa2 pun biar pun kepenatan dari pagi sampai tengahari terbalas juga lah kepenatan tu sebab aku dapat hadiah untuk acara rebut kerusi untuk kaum ibu...Dapatlah no 3...Jadilah ye...

5 comments:

Anum said...

seronoknya tgk gambar kakak

Freaky said...

haha nampak sangat best :D

makdara TERdiva said...

seronok bila dpt join anak2 bersukan :D

working mom... said...

habislah....kakak hangus ler...

ajumohit said...

Seronok tgk bebudak tu ceria di dlm baju sukan...wah rebut kusi dpt no 3??? Tahniah!!!