MONEY!!!

Tuesday, July 26, 2011

Hari Membosankan Tanpa Aktiviti Berblog

Hari ni memang bosan giler lepak kat ofis...Segalanya tak boleh...Ingatkan bila Yahoo, FB, Youtube tak boleh buka, kira ok la blog on tapi semuanya hampeh belaka...Aku pun tak faham la diorg ni...Macam mane le nak berkembang otak2 kitorg yg keje kat sini...Alasan "SOCIAL NETWORKING"...So, orang keje JAWI ni memang takleh bersosial ke??? Ah tensi siot!!! Bak kata Nabil "Apa pun tak boleh"...Sudahnya baca paper N bila dah bosan tahap gaban, makan + borak2 + tidur (tapi tengok keadaan la)...Nampaknya aktiviti berblog di rumah saja la...Takpun minta keluar jabatan...Aku pun lama gak dah sangap duk kat sini...Takde aktiviti langsung...

BOSAN LA CAMNI TAKDE ENTERTAINMENT LANGSUNG!!! (google)

No comments: