MONEY!!!

Thursday, July 7, 2011

G.E.D.I.K.S

Nyampah tul kalau jumpe pompuan "G.E.D.I.K.S" yang tahap gaban ni...Tapikan camne kita evaluate tahap "gediks" seseorang tu yek??? Adakah melalui gaya percakapan, style jalan atau camne??? Cer citer...cer citer...Aku pun tak tau le nak evaluate camne sebab aku akan tengok tahap gediks seseorang tu masa orang tu bercakap dengan kita dahtu bila jalan sesama, lalu laks depan bebudak lelaki...Ha mulala aksi gediks melampau dan tetiba laks ubah style jalan...Nak cari publisiti ler tu...Isshh boleh le cenggitu??? Please la ye ladies, please don't be G.E.D.I.K.S here...Blah n main jauh2...
Yang ni boleh dikira aksi GEDIKS tak??? Kakak...She just turn 3 years at that time...

6 comments:

eB ezrin said...

auwwwwwwwwwwwwwww... so trhe cekci ;p

PinKy MoMMa said...

comellll ;)
gedix depan mama x pe hehehe..

aanie said...

kurang kasih sayang kot..nak mintak perhatian...hehe...

Bui Idzra Ryn said...

budak kecik tak gediks tapi mengada2..ngeh2 *_*..kalau bui jumpa perempuan gediks,bui buat dunno jer..buat apa tengok,lagi kita tengok lagilah dia suka..ewww

aizamia3 said...

tak suka dengan perempuan gedik tak kena tempat.. ohh .. plzzz...

psstt: comel ler dak kakak itu.. ;)

niena shopping2u said...

awww comelnye dia.. 1st time singgah sni .. slmat bereknalan ye, dri blog BA.. blog sis jdi pilihan dia ^^

tahniah.......... !!!
128-follower