MONEY!!!

Wednesday, July 27, 2011

Cuba Tengok Biskut Ni...

Apa kes tetiba gambar biskut??? Takde sedang aku nak menikmati biskut bersama-sama dengan milo, tetiba terpandang tulisan di biskut tu "SOPHIA"...OMG, my mother's name la...Ceh kecoh lak aku tetiba ada nama mak aku kat biskut...Tapi dah lapar punye pasal, aku telan juga la biskut tu...Cer tengok gambo kat bawah ni...

Ye le nama SOPHIA...
Tengok lagi dekat2...Nampak tak nama tu...
Yang ni agak blur tapi nampak la juga tulisan tu...

3 comments:

Anum said...

kenapa ada nama kat biskut tue

aanie said...

packaging mcm biskut munchy's...tetiba kuar nama sophia...hehe...

Suhazli said...

wow!hebat!!