MONEY!!!

Monday, July 4, 2011

Cerita Hari Ini...

Alkisah hari ini, aku dan Hubby bercuti semata-mata untuk menghabiskan masa dengan anak2 disamping itu pre-shopping hari raya...So, layan aje pics yang telah diedit ni...

Sebelum pegi, kita bergambo dulu ye...Sayang adik...

Masamnya muka adik...

Sampai Ikano, makan dulu..Perut dah lapor...

Adik & Kakak, tak abis2 makan lagi ker???
Kakak khusyuknya makan...

Adik pun sama...

Get ready...Kita jalan2 dulu before shopping...



Kakak dah kepanasan...

Destinasi terakhir sebelum pulang...Makan tengahari ler...Dari Ikano kami ke Sunway...Macam2 ada...

4 comments:

Cute MuM said...

wah.. dah mula shopping raya..
kami belum lagi..
tunggu dapat gaji biz biskut raya.

Redbloodsnow said...

awalnyerrr shopping raya ko yanggg..hehehe. psstt, unik nama restaurant tu ah :D

MARIA LIZA said...

semenjak ada anak memang shopping untuk diorg sebelum puasa..tak larat ler bulan2 pose..penat tau...untuk mama & ayah kemudian2 pun takpe, yg penting anak dah lepas...

aanie said...

kakak sgt cepat mesra kan?? sukeeer tgk masa kita jumpa ari tu.....
restoran jaring tu dkt ngn umah sy...