MONEY!!!

Friday, July 1, 2011

Bila Ayah Nak Ke Ipoh...




Petang ni Hubby akan ke Ipoh atas urusan kerja...Malam tadi dah siap2 packing baju masuk dalam beg...Kakak & Adik pun tolong Ayah sama2 mengemas...Tetiba kakak bersuara, "Kakak rasa sedih la Ayah nak pegi kerja jauh2 ni, nanti kakak rindu kat Ayah cammane??? Ah sudah, kakak ni poyo la pulak...Siap mengalir airmata la pulak...So, as a mother yang memang sensitip ni, aku pun cam nak mengalirkan airmata tatkala melihat anakanda nak menangis...Ayah pun kata" la mama & kakak ni, Ayah nak pegi kerja je la"...Aku pun tak paham nape tetiba lak kakak bersedih sebelum ni bukannya tak pernah kena tinggal tapi ye le Hubby dah lama tak outstation lebih dari sehari...Dia pun manja dengan Hubby, tu yang terus sensitip aje...Kakak ni macam2 la...Kelakar pun ada..Takpe, nanti Ayah balik esok teman mama gi ofis ye...Terus pujuk hati kakak yang tak keruan tu...


Saya anak Ayah yang manja dengan Ayah...

4 comments:

eB ezrin said...

eB pns edey gaks... sbb kalo shah outstation cian tgk aerish rindu... aerish tido bwh ketiak babah dier... alahai... eB phm sgt...

Redbloodsnow said...

tue dia anak papa! hehehe. terserlah kemanjaan dia dlm pic tu, yunk :D

MARIA LIZA said...

EB: 2 mlm berturut2 nangis..
ZIE: Mama garang sgt tu yg manja dgn ayah

Cute MuM said...

manjanya die..
so sweet pic tue..