MONEY!!!

Saturday, July 23, 2011

Aktiviti Berblog Telah Disekat...

Salam SABTU buat rakan Blogger sekalian...Nampaknya selepas ni kena auto publish en3 atau pun hanya berblog sahaja di rumah...Iye, aktiviti berblog aku di ofis telah disekat oleh pihak ICT atas arahan pengurusan...Bengang giler, patut le satu hari suntuk semalam takleh buka langsung...Ingatkan sistem problem...Dahtu camne??? Pengarah ni tak tau ke berblog adalah aktiviti sampingan aku...Aku rasa semenjak kes kontroversi "RAJA AZMI" tu lah terus Pengarah bagi arahan sekat semua aktiviti BLOG di ofis...Agaknya dia pun taknak baca blog yang duk citer pasal isu ni....Issshhh..ishhh..susah la nak cari makan lepas ni....He..he...
FB, Yahoo, Blogging, You Tube- no en3 here...Argghhh Tension semua takleh (google)

3 comments:

Mama Syamil a.k.a Miza said...

kat ofis miza dah lama xleh...
berblog dari rumh jer... huhuhu...

aanie said...

ala, sedihnya...nape la dia wt gitu....bosan la....

working mom... said...

hahahhah..ateeeee dah ko pon rajin sgt update kat opis..dah mcm xde keje je gaye nyerrrrr... :P