MONEY!!!

Monday, June 27, 2011

Takpe...Aiman Tak Kisah...

Tajuk en3 hari ni ada kaitan dengan kehidupan seharian kita sebagai manusia di muka bumi...Asyik semua bende tak kisah aje...Abis tu apa yang kau kisah??? Zaman sekarang ni mana boleh tak kisah...Takkan duduk satu taman, satu blok pun tak kisah kehidupan sekeliling...Ha kalau camtu lebih baik duk kat hutan aje...Takde sape pun kisah...Bukan le nak nyibuk tapi kalau asyik "Aiman Tak Kisah", orang keliling, jiran tetangga pun naik nyampah...Malas nak layan kalau orang jenis tak kisah ni tau...Bila ada kenduri-kendara pandai lak kau kisah ye...Almaklum la makan "FREE" sapa taknak tapi bila bab rewang, gotong-royong ke terus "Aiman Tak Kisah"...Isshhh tak patut betul orang camni...Apa kata kita buat tak kisah aje dengan orang cenggini??? Ok tak??? Padan la muka orang tu...Ada aku kisah???


Adik pun tak kisah...

4 comments:

alif ismail said...

salam...!!!!

betul tu sis... tak yah lah kisah sgt kat dorang tuh...

asalkan diri kita bahagie...

huhuhu

aizamia3 said...

bila jadi tak kisah tu yang timbul macam2 masalah..
bila bersatu-padu, masalah yang ada dengan mudah dapat diselesaikan.. ;)

kotak bulat said...

aiman tak kisah pun perlulah bertempat kan... :)

MARIA LIZA said...

Aliff: betul tu tapi jangan tak ambik port langsung tau..
Aiza: ye le betul cakap awak tu...Ada bende kita perlu ambik tau gaks..
Kota Bulat: Yes correct..SETUJU