MONEY!!!

Friday, June 17, 2011

Sukanya Bila Hari Jumaat...


Yeayy..kejap je dah hari Jumaat..Ye le sebab aku tak keje 4 hari...Ngeh3x..Isnin-Rabu ambik exam KPSL...Semalam hari untuk merehatkan otak dan hari ini dah hari Jumaat...So, esok kita enjoy...Tapikan bukannya boleh enjoy...Dah sah2 le kena mendobi baju2 yang berlambak kat dalam bakul tu, kemas rumah lagi...Wah, penatnya!!! Dahtu nak buat camne???? Dah memang rutin mingguannya gitu...Esok, Hubby kerja laks...Sudahnya melepaks aje le di rumah bersama anak2...So, korang semua apa aktiviti hujung minggu ni??? Apa lagi duk rumah kita layan TV pun jadi le...

No comments: