MONEY!!!

Friday, June 24, 2011

"Skuad Pencari Sampah"

(google)
Aku memang puji la sama ALAM FLORA...Bagus betul ALAM FLORA ni...Sekarang ni dah wujudkan SKUAD PENCARI SAMPAH" untuk cari sampah yang dibuang di sekitar Bukit Bintang...Rakyat Malaysia ni rajin sangat buang sampah...Dahtu sukati laks tu nak buang sampah merata-rata...Sampai bila la agaknya rakyat Malaysia akan begini??? Langsung takde disiplin & kesedaran sivik langsung...Kalau kat Singapura atau Jepun, aku rasa mesti asyik kena saman aje...Bila dah ada "Skuad Pencari Sampah" ni, memang lemak la kan...Ye le, for sure lagi rajin le rakyat Malaysia ni nak buang sampah sebab dah ada "orang kutipkan"...Jom kita ramai2 jaga kebersihan dengan membuang sampah dalam tong sampah, bukan sukahati kat mana2...
(google)

No comments: