MONEY!!!

Sunday, June 26, 2011

Semua Orang Nak Jadi Hebat...

Salam Ahad buat semua rakan2 blogger yang tersayang...Tajuk en3 hari ni lebih kepada motivasi untuk diri sendiri disamping berkongsi info dan pendapat...Aku tahu semua orang nak jadi hebat...Siapa yang taknak kan??? Nak jadi hebat bukan hanya pada pandangan mata diri sendiri tapi pandangan mata orang lain itu penting...Tapi hebat yang macam mana??? Semua orang ada kelebihan masing2...Dengan adanya kelebihan nilah korang boleh tunjukkan kehebatan korang tapi janganlah sampai wujudnya rasa riak di hati...Tak baik tau...Aku nipun kalau boleh nak jadi hebat sentiasa di pandangan mata orang lain tapi setiap orang mempunyai persepsi yang berbeza mengenai kehebatan orang lain...Ape2 pun kita perlu kaji selidik diri sendiri, fahami kehebatan diri sebelum tunjuk kehebatan tu...Nantikan orang fikir kita ni nak berlagak aje tapi biasa la kan manusia ni kalau dah hebat tak sah lah kalau tak ada ciri2 riak tu sikit...Takpe le dah lali dah dengan bende2 camni...Macam2 ragam manusia nikan???
Yes, aku HEBAT!!! (google)

2 comments:

GaRy™ said...

hehehe...orang pun selalu puji gary..tapi gary x pernah puas hati & sentiasa mencari peluang untuk maju... jangan terus berpuas hati & tinggi diri~

Redbloodsnow said...

tak suka dgn org yg perasan hebat. cam bgs je..huh!