MONEY!!!

Monday, June 20, 2011

Sape Tengok Stanza Cinta Semalam???


Salam Isnin semua...Ni nak tanye sape tengok Stanza Cinta semalam??? Ceh..ceh..ceh...Belum ape2 lagi dah rindu kat Aaron Aziz...Well, ok gaks citer ni semalam...Aku layan sebab Aaron Aziz berlakon beb...Dahtu cerita ni pun diadaptasi dari novel STANZA CINTA tapi lupe laks aku dah baca ke lum ye??? Layan gak le semalam citer ni...So, korang semua kalau rasa rindu sama itu SETH TAN, jom kita layan STANZA CINTA setiap hari Ahad, jam 9.00 malam di TV3...Ngeh3x

5 comments:

☀ Izzaty Hedry☀ said...

dh tgk smlm .. best3...

eB ezrin said...

ala, x tengok la.. hu3
happy dd's day :)

syawalsimpsons said...

ala x baca la novel 2...nnt nak cari la...kn marahh lg ngan en asbeen..huhhu...yg penting cite 2 dah tgk...mmg best la...huhuhu..bebudak kat opis berangan la diri 2 AMNI..hahhahaha..klakar kan

aizamia3 said...

tak tengok pun.. hubby pegang remote.. sudahnya malam tadi dok kat luar rumah layan lappy..

MARIA LIZA said...

Izzaty: Memang beshkan..perangai dia pun notty n cam romantik2 ajekan...
eb: tengok le..best gaks le..
sue: sape yg taknak jadi cam si AMNI tu...tapikan memang layan la..
aizamia: layan je le kat youtube..