MONEY!!!

Wednesday, June 29, 2011

RM 160K Sebulan...

Banyak Giler!!! Eh ape yang banyak ni??? La korang tak dengar ke Sinar FM pagi ni??? Bil elektrik rumah PM & TPM berjumlah RM160K sebulan...Kata suruh jimat tapi apa dah jadi ni??? Korang rasa la lampu jenis apa yang diorg pasang kat rumah diorg ni??? For sure le lampu importkan..Apa kelas pakai yang biasa2 ni...For sure 24 hours on...Isshh3x...ni baru bil letrik rumah diorg tau...Belum lagi Istana Negara...Korang tengok le nanti bila Istana Negara yang baru dah siap, tak tau la berapa pulak bil elektriknya...Lagi la sekarang ni tarif elektrik dah naik...Berapa ratus ribu lagi la pulak kerajaan nak kena tanggung...


(google)

5 comments:

syawalsimpsons said...

giler banyak

working mom... said...

kita pakai lampu pelita jer lah.....ni bile plak ko nak publish komen k.ngah ni??

Redbloodsnow said...

perghh! byk tueee...erksss

MARIA LIZA said...

SUE: tau takper...tergezut gak pagi tadi..kalau bagi bonus kat org gomen kan bagus
K.NGAH: ni dah publish la ni..hari tu sebenarnya ter "DELETE"...Abis orang alin punye komen pun ter"DELETE"...Salah tekan..
ZIE: Memang banyakkan...Boleh beli rumah sebiji

harrazdani said...

itulah....disuruh rakyat berjimat cermat....sehigga rakyat tak tahu apa lagi yang perlu dijimatkan...ramai alim ulama berceramah menggesa agar berjimat cermat, tetapi tiada yg berani menegur kerajaan...yg ditegur rakyat yang sedia susah di kampung2 dan flat2...yang sudah sentiasa berjimat utk meneruskan hidup.