MONEY!!!

Monday, June 20, 2011

Perempuan Yang Remeh Atau Lelaki Yang Suka Perbesarkannya...


Pagi ni layan SINAR PAGI seperti biasa...Topiknya, perkara yang remeh akhirnya diperbesarkan...So, sape yang harus dipersalahkan??? Perempuan remeh bersebab...Kalau tak remeh korang rasakan semua bende boleh selesai dan sempurna tak??? Ha ada2 sape nak jawab??? Orang lelaki ni diorg bukannya kisah sangatkan, asal OK sudah tapi orang perempuan ni lain..Kalau boleh semua mesti sempurna hinggakan yang remeh tu mesti nak dipastikan selesai dan sempurna...Memang bende tu takde ape2 pun so, orang lelaki takyah le nak perbesarkan apa yang orang perempuan buat yang korang nampak remeh sebab hakikatnya, orang lelaki ni memang nak senang aje depan mata...Wah, membebel, ala2 luahan perasaan laks aku ni... Kalau orang lelaki rasa bende remeh tu taknak diperbesarkan so, duk diam2 ye...Ikut je apa yang orang perempuan buat sebab korang pun bukannya suka sangat dengan yang remeh-temeh nikan..Biarkan aje orang perempuan melayan hal remeh-temeh ni..Jangan jadikan ia suatu isu sebab bila dah jadi isu, tu yang remeh pun sibuk diperbesarkan...Ada faham??? Kesimpulannya, wanita memang remeh tapi lelaki tolong jangan perbesarkan ye!!!

4 comments:

eB ezrin said...

bukan kiter layan yg remeh2 tapi eB sensitif hal2 kecik yg leh jadik besar kalo x disettlekan... :)

aizamia3 said...

bab remeh-temeh en. suami malas nak layan.. dia dengar tapi macam tak dengar.. kita penat cerita tapi tak meninggalkan kesan pun kat hati dia..

GaRy™ said...

hehehe... x suka benda2 remeh... rimas la~ huhu...

MARIA LIZA said...

eb: betul la tu..kdg2 orang pompuan ni yg kena pk semuakan...
aizamia: biase le tu dah namanya lelaki..kita nak sharing tapi dia tak caring pun..
gary: it's good for u..actually, maria pun tak suka hal remeh pun tapi kekdg tu hubsen suka perbesarkannya...