MONEY!!!

Monday, June 6, 2011

Perempuan Berumur vs Lelaki Muda


Rozita Che Wan & Shahir (google)

Eh betul ke Rozita Che Wan kata kat dalam KOSMO hari ni, trend sekarang perempuan berumur berkawan dengan lelaki yang jauh lebih muda??? Ye le kot...Sebab adik dia pun sama, Rita Rudaini pun sama...Lagi artis mana lagi ye yang berkawan dengan lelaki yang lebih muda??? Cer korang bagitau kat aku...Tapi ye le kot aku pun pun memang perasan dah mcm trend lak perempuan yang berumur berkawan dengan lelaki lebih muda...Dulu, Umi Aida pun pernah dengan Aqasha tapi dah abis le citer diorg...Korang rasa perempuan yang berumur berkawan dengan lelaki muda ni lebih membawa kebaikan atau sebaliknya??? Apa2 pun terpulang pada setiap individu kerana jodoh pertemuan semuanya di tangan Allah...Allah dah tentukan jodohnya berkahwin dengan lelaki lebih muda atau perempuan yang berumur...Janji serasi udah...Cam aku lak, Hubby sebaya aku tapi seb baikle orang ingat dia jauh lebih tua dari aku..So, takde le jatuh saham mak lagi!!! Jangan marah ye Yang...Bagus gak camtu, biar dia sayang & jaga aku lebih...Betul tak???




Jodoh semua di tangan Allah...(google)

No comments: