MONEY!!!

Saturday, June 11, 2011

Penangan Pantai Timur...

Dahsyat tul penangan "PANTAI TIMUR" ni ye...Ye le maksud aku hari ni kan akan di adakan perlawanan akhir bola sepak antara Terengganu & Kelantan...Malam tadi je hiway memang jem...Balik kat kul 2 pagi pun jalan masih bnyk kenderaan...Siap ada satu van bawa bendera "KELANTAN" lagi tu...Fuh..Seb baik la lawan kat Stadium Bukit Jalil...Kalau kat negeri sendiri "NO KOMEN" le apa yang bakal terjadi...Hopefully, "tragedi kelmarin" tidak berulang kembali...Apa2 pun kita doakanlah semuanya berjalan lancar...Aku tak sokong mana2 pun sebab pasukan Selangor takde kan...Tahniah le pada pasukan yang bakal menang nanti...
(google)

3 comments:

syawalsimpsons said...

saya datang...hehehe

MamaEma said...

TAHNIAH kat TEAM TERENGGANU

eB ezrin said...

jok jenguk :)
http://mamaaerish.blogspot.com/2011/06/klcc-kami-jumper-bloggers-memory-with.html