MONEY!!!

Wednesday, June 8, 2011

Obses Dengan Kebersihan


Salam bersiaran to all my fellow Bloggers...Kebersihan memang bagus di dalam Islam tetapi bila anda obses dengan kebersihan, apakah akan terjadi??? Boleh kalau nak bersih tapi kalau obses sampai menyusahkan diri sendiri dan menyakitkan hati orang lain pun tak guna juga...Macam dia sendiri je yang bersih sehinggakan perasaan orang lain dah tak kisah...Obses dengan kebersihan juga boleh dikategorikan satu penyakit psikologi...Hinggakan ada orang pegi jumpa pakar psikologi tau untuk rawat penyakit obses dengan kebersihan...So, pada mereka yang obses dengan kebersihan ni, anda kena belajar untuk terima semua keadaan...Apa yang penting jangan sampai menyusahkan diri sendiri dan menyakitkan hati orang lain...Bersih, bersih juga tapi ingat2 sikit orang lain ye...

1 comment:

Redbloodsnow said...

nice entry. kebersihan mmg sgt penting dlm kehidupan! :)