MONEY!!!

Thursday, June 16, 2011

Ketawa Itu Penawar Duka...


Salam Semua...Omputih kata "LAUGHTER IS THE BEST MEDICINE"...Yes, to me that is the right facts...Sape suka ketawa??? Maksud aku bukan la ketawa tak tentu pasal...Nanti orang ingat "GILER" laks...Ketawa dalam ertikata bila sesuatu situasi yang terjadi tu kelakar sebab ada orang yang agak sengals susah nak ketawa walaupun bende tu lawak...Tapikan bahaya jugak bila korang ketawa if korang nampak orang tersungkur kan...Sian laks orang yang korang ketawakan tu...Aku??? Yes aku memang suka ketawa...Bila ketawa rasa lepas semua permasalahan dalam diri...Ketawa tu pun baik untuk kesihatan juga, baik untuk jantung...Bila suka kita ketawa, kalau duka pun ketawa la sebagai merawat luka...Jangan tak ketawa langsung nanti orang ingat kita takde perasaan lak...Yang penting "ENJOY UR LIFE"...

3 comments:

aizamia3 said...

kekadang ketawa mampu buat hilangkan sekejap tekanan yang ada.. tapi berpada-padalah..

Mehmed - said...

jujur, aku pun suka..Ahaks!

MARIA LIZA said...

aizamia: ketawa la sepuas2nya
mehmed: thanks coz u suka