MONEY!!!

Thursday, June 2, 2011

Bila Hati Sudah Panas...


Geramnya (google)

Salam to all Blogger...Wah panas tajuk en3 hari ni...Apa yang panas??? Bila hati sudah panas semua kerja jadi tak menentu...Jadi apa nak buat??? Duduk diam2 sudah la...Kalau tidak pasti ada yang terkena...Ok just make urself cool...Segalanya serba tak kena...Geram sebab tak dilepaskan, sakit hati pun ye...Nak diluahkan pada siapa??? Pada blog dan mereka2 yang sudi baca...Moga hati ini tenang kembali...Berdosakah aku??? Hari ni dahla aku puasa lagi ni...Isshh pagi2 dah tambah dosa...Tolonglah, jangan bagi hati aku panas lagi...Pergilah wahai jiwa yang panas membara...I need peacefull...

3 comments:

aizamia3 said...

selagi boleh sabar, sabarlah.. kan sabar tu separuh daripada iman.. tapi yang lagi separuh tuler gugat iman kita yang tengah sabar ni.. ;)

MARIA said...

aiza: tau takpe...

AmyZana said...

petua sye kalau marah :

1. dengar lagu slow dan melodi sentimental

2. baca buku

3. tak pun tidur terus !

hehe ;D