MONEY!!!

Monday, June 27, 2011

Bila Hari Isnin Aje Mesti Nak MC Takpun EL...


(google)

Pagi Isnin Semua...Ishhh tak paham betul aku..Nilah "wabak" yang melanda orang2 bekerja...Cam dah jadi kebiasaan laks...Akibat kemalasan atau "BLUES MONDAY" aje mesti nak ambik MC takpun EL...Nape yek??? Aku memang jarang sekali ambik MC atau EL hari Isnin ni...Rasanya tak pernah pun...Nampak sangat kemalasan dan cam alasan aje taknak datang keje...Kalau ye pun, janganlah ketara sangat...Ini kalau dah tiap2 bulan, asal hari Isnin aje mesti nak MC atau EL...Nasihat aku pada mereka2 yang sebegini, tolong hentikanlah melakukan perkara2 sebegini...Janganlah malas sangat...Aku pulak hari Isnin adalah hari yang paling bersemangat sebab Isnin merupakan permulaan hari...Jadi semangat nak datang kerja tu berkobar2 aje...Sampai ofis pun awal...Kalau dah tahap kritikal malas pun, aku cuba elakkan MC atau EL..Paling takpun call bos minta masuk lambat...So, cuti pun tak rugi...Betul tak???

6 comments:

syawalsimpsons said...

hari isnin mmg hari yg malas kan...tmpt sue pun klo isnin, mesti ada yg mc n el...ehhehehhe

Anum said...

tapi kenyataannya memang hari isnin gr yang malas
hehehe

Khumaera Ismail aka Habibi Hamid said...

isnin memang sgt monday blues..huhu~

alif ismail said...

hehehehe... ni sesuai keje kat umah je...

jom mogok suh boss wat opis kat umah..!!

PinKy MoMMa said...

sudah tuesday ni mama hehe..
masih ada berblues berbaki je?

senyummmm ;)
hakikatnya ku pun sama lalala..
ari2 pun rasa ada blues itu ;p

MARIA LIZA said...

Tu ler..Kat ofis ni ada2 aje...Macam2 perangai la