MONEY!!!

Thursday, June 2, 2011

Bila Bayi Baru Lahir Dicampak Dari Tingkat 5...


Tangisanku hanya Allah sahaja Yang Maha Mengetahui (google)


Ya Allah!! Hanya Tuhan sahaja yang Maha Mengetahui perasaan aku bila membaca kisah ini di KOSMO pagi ni dan menontonnya di TV3 semalam...Bukankah sepatutnya bayi itu setelah dilahirkan dimandikan, diqamat/diazankan, disusukan dan didakap dengan penuh kasih sayang...Mana letaknya dasar perikemanusiaan mereka yang membuang bayi ini...Cukup2lah...Kalau taknak pun janganlah campak saja dari tingkat 5...Dia tak minta dilahirkan tapi korang yang bodoh, penuh dengan nafsu syaitan...Sepatutnya orang yang campak bayi ni dibunuh sahaja dengan cara yang sama...Dicampak juga, biar kepala pecah...Masih akan ada lagikah sinar kehidupan buat bayi2 yang bakal dilahirkan dengan cara sebegini??? Tolonglah jangan biarkan bayi2 dan bakal2 bayi yang dilahirkan tanpa ikatan yang sah ini, hidupnya berakhir dengan tragedi...Insaflah..Ini bukan penyelesaiannya...Tersentuh sangat naluri keibuan aku dengan airmata yang tak mampu aku tahan...Ya Allah!!! Aku bermunajat kepadaMu, berilah petunjuk kepada mereka2 yang berhati syaitan ini...Tanamkanlah pada diri mereka sifat kasih & sayang...Betapa seksanya seorang ibu itu melahirkan tapi senang2 aje dicampak ke bawah...Moga2 masih ada rasa penyesalan dan keinsafan buat diri mereka...Amin...


Hebatnya kasih sayang seorang Ibu terhadap anaknya tapi apa yang berlaku adalah sebaliknya..Mungkin Ibu itu tak berniat sebegitu...(google)



Ku panjatkan doa kepadaMu Ya Allah...Moga ada sinar untuk mereka2 yang berdosa...(google)

2 comments:

Faerie_Princess said...

sbg ibu kpd 3 org anak mmg sedih kalo baca cerita kes bunuh baby ni. x kisah cemana baby ni dibunuh, dicampak masa hidup or mati tp still geram sgt kat pembunuh2 ni. bukan senang nk kandungkan baby tu selama lbh 9 bulan, tp sbb "sayang" sgt kat jantan x berhati perut, sanggup dibunuh ank sendiri.

Khumaera Ismail aka Habibi Hamid said...

sedih..dgr brite smlm, terkedu kejup.memang bengong org yg campak tu..huhu~