MONEY!!!

Tuesday, June 21, 2011

Alamak Jabatan Aku Nak Kena Saman!!!




Korang ada baca tak KOSMO pagi ni??? Ala tentang kes khalwat Roslin & Raja Azmi..Raja Azmi nak saman JAWI..Oh tidak!! Jabatan aku nak kena saman dengan Raja Azmi...Well, nak buat camne kes masih dalam siasatan, diorg kena la bersabar menunggu..Lagipun pegawai menyiasat kat sini bukannya ramai sangat tapi kes berlambak..Tapi aku keje kat JAWI ni aku duk Unit Kewangan, Bahagian Khidmat Pengurusan tapi kekadang tu ada gak member2 kat Bahagian Penguatkuasaan yang sudi share2 citer...Paling best duk kat Bahagian Perkahwinan..Selalu la dapat jumpa artis2 yang nak kawin, nak cerai pun ada...Camne ni??? Abis le JAWI nak kena saman...Kena minta tukar jabatan la ni...Ngeh..ngeh..ngeh...

5 comments:

syawalsimpsons said...

macam2 masalahkan....

aizamia3 said...

tengokkan je.. jauh manaler dia boleh pergi.. dah tak heran nak saman itu saman ini.. akhirnya settle kat luar jugak.. buang masa buang tenaga buat duit.. tekanan emosi yang dapat..

GaRy™ said...

tukar jabatan cepat!!.. hahaha..
jom join~

http://garyasip.blogspot.com/2011/06/segmen-klik-iklan-sana-sini.html

Redbloodsnow said...

alaa...tak tgk kosmo ar. kat kuching nan hado kosma news..hehe :D

PinKy MoMMa said...

hehe mcm2 kisah skrg ni ;)
nak tukar ke mana tu?