MONEY!!!

Thursday, May 12, 2011

Senyum Tak Perlu Kata Apa-Apa...

Kakak & Adik suka sangat lirik lagu ni tau.."Senyum tak perlu kata apa-apa"...Korang suka tak??? Aku pun suka...Bukan apa masa zaman sekolah dulu aku ni boleh gak dikategorikan "ratu senyum"...Wah "ratu senyum" lagi...Aku memang suka senyum sebab senyum tukan sedekah...Senyum pun boleh mengeratkan silaturrahim..Betul tak??? Jadi senyum sokmo ye...Tak rugi pun kalau tak senyum...Lagi satu kalau rasa malu nak senyum sebab "pagar" dah takde, boleh le buat senyum2 kambing gitu...Takpun senyum2 manje dah...Kalau tetiba je banyak problem ker, kena marah ker, senyum je...Tapi kalau dah over the limit ape lagi sembur balik ker pada orang yg marah kita tu...


Senyum baru lepas balik dari IKEA..Beli bantal...




Senyuman baby Rayyan...Cute sangatkan...


Yang ni boleh dikategorikan senyum ke???




Wif my sister...Tengok tu aku senyum tapi dia buat muncung laks...


Satu lagi lagu "SENYUMLAH, SENYUMLAH AHAI CIK MEK MOLEK"..Cer teka sape yang nyanyi??? Aku tau korang pun mesti tau sape yang nyanyi..Ok senyum sokmo...Kurangkan gula dalam minuman tambahkan manis dalam senyuman...Ha banyak tul pasal senyumkan...Korang suka senyum tak???

No comments: