MONEY!!!

Wednesday, May 18, 2011

Banyaknye Jemputan Kahwin...


-Google-


Minggu depan dah nak start cuti sekolah..Patut la pun..Patut la ape??? Patut la banyak kad jemputan kahwin yang aku terima..Tu belum kira lagi jemputan kenduri doa selamat, majlis berendoi dan aqiqah anak..Fuhhh..banyak tul...Itu yang kad, tak kira lak jemputan kahwin via FB..Almaklumla semuakan di hujung jari je...Jemputan pun pakai FB je le...Korang rasa relevan tak buat jemputan kahwin guna FB ni??? Eh tapikan bukan cam kad kahwin Zed Zaidi...Dah tengok dah kad kahwin dia??? Memang sempoi siot!!! Suka tak??? Mesti la sukakan sebab korangkan layan FB...Cam aku gak ngeh..ngeh..ngeh..




Kad kahwin ZED ZAIDI-google-


Berbalik pada alkisah jemputan kahwin ni...Bila cuti sekolah jer bnyk tul orang nak buat kenduri kahwin ye...Bukan ape senang serta memudahkan sedara mara yang dari jauh dtg bertandang ke rumah kita...Almaklumlah bukannya selalu diorg nak datang...Time kenduri besar-besaran camni le diorg nak datang..Sambil tu diorg pun bawa sama hajat untuk menjemput ke kenduri diorg lak..Ha, jangan tak datang lak kenduri diorg balik..Aku bernasib baik kerana berkahwin dengan "orang dekat"...Jadi takde le susah sangat pun...Yang pasti aku tak buat kenduri kahwin masa cuti sekolah, takut nanti takde lak orang nak datang takpun tetiba lak ada kaum kerabat kahwin tarikh yang sama...Dah susah nak tengok dia kahwin...Tu belum kira lagi kalau buat kat dewan, lambat booking confirm dah penuh...Dengan katering lagi...Isshh banyak betul nak kena pk...Takpe le pada mereka2 yang melangsungkan perkahwinan di cuti sekolah nanti, Selamat Melayari Bahtera Perkahwinan..Semoga kekal ke akhir hayat...

No comments: