MONEY!!!

Tuesday, April 5, 2011

Yang Mana satu Pilihan Hati

En3 ini khas untuk kaum HAWA..Lelaki pun boleh baca or bagi komen ye...Zaman sekarang ni kan pompuan ramai sangat yang demand...Opps jangan terasa ye...Aku cakap berdasarkan fakta ok sebab ADIK aku pun camtu...Ohhh adikku jgn marah sajer jer tapi kau memang demandkan...Ye le bukan apa kekdg pompuan ni kena le demand demi jaminan masa depan...Almaklum la zaman sekrg ni semuanya pakai duit...Ohh itu kalau demand nak lelaki kaya..Camne pulak demand lelaki hensem...Hensem sangat ke??? Kalau hensem sangat pun susah..Susah nak jaga, kekdg sakit hati je rupanye "KASANOVA" takpun "GAY"..OMG, tolonglah ye...Minta dijauhkan dari semua ini...So, korang nak yang macammana??? Kalau aku "YANG SEDANG-SEDANG SAJA"..Ha..ha..ha..(Boleh la ckp sebab dah kawin, kalau tak mau demand gaks)...Adakah anda mau sehensem mereka di bawah ini...Mereka2 ni boleh la dikategorikan 'HENSEM" juga...
Anuar Zain

Brad Pitt
Tom Cruise
Leonardo Di Caprio
Hirthik Roshan
Sharukh Khan

GIRLS....jangan demand2 sangat tau...Nanti sampai ke tua tak laku ok...Zaman sekrg ni dah le ramai pompuan dari lelaki...Korang kalau nak demand2 nak cari yang kaya kena le cari yang berumurkan, ala2 bapak & anak takpun terpaksa la jadi no.2 ke, no.3 ke or yang paling last 4..Rela ke??? Tak rela mak!!..Takpun kena la pandai tackle anak2 dato, tan sri or mane2 anak jutawan kat Malaysia ni..Lagi bagus kalau dapat yang dari oversea...Apapun aku nak bagitau korang, jodoh semua di tangan TUHAN..Dia yang menentukan tapi kita sebagai manusia kenalah usaha..yang penting jangan "choosy" dalam erti kata lain terlalu memilih...Apa2 pun kena lah pandai pilih yang terbaik sebab kalau boleh pilihan hati kita ni bukan setakat sedap mata memandang tetapi sedap juga dari pandangan mata orang lain terutama keluarga kita...So, yang mana satu pilihan hati?? Yang kaya atau Si hensem??? Kalau dapat dua2, ALHAMDULILLAH...Jadi renung2kan dan selamat beramal...

No comments: