MONEY!!!

Friday, April 29, 2011

Eeeiii Perasannya!!!

Nyampah tul aku kalau jumpe orang yang cepat perasan ni..Maksudnya "SYOK SENDIRI" la...Terutamanya lelaki..Eh tolong la..Cam macho, cam hensem..Ya Allah, jauhkanlah diri aku dari insan2 sebegini (Ha siap berdoa tu)..Oh tidak kenapa la aku boleh jumpa dengan orang camni??? Agak2nya la kat tempat korang masih wujud tak lelaki2 cenggini??? Tapi aku rasa kat mane2 pun mesti adakan.. Tak sanggup rasanya...Well, aku rasa kau ni biasa je tapi apesal kau perasan sangat cam semua pompuan syok kat kau.. OH NO..NO...Please la...


Jadi pada mereka2 tolong la ye 'JANGAN CEPAT PERASAN" ok..Tak rela tau nak adap...Pesanan ikhlas dari Encik Monyet yang tengah tutup mata kerana monyet ni pun tak sanggup nak adap orang yang perasan...Ha...ha..ha...

No comments: