MONEY!!!

Wednesday, March 2, 2011

Macammana nak cakap dengan orang yang dah tua bangke...

Wah sangat kureng ajar perkataan ku hari ini, TUA BANGKE..Takde le sesaje memain guna perkataan tu...Ala cam tak biasa lak sebut...Ini kira ala2 luahan hati dan perasaan gak la...Tapi lebih kepada konsep "SHARING IS CARING"..Wah I like that words!! Takde le, korang rasa camne kita nak berkata-kata dengan mereka2 yang dah dikategorikan "BALIGH" ni atau dalam perkataan lain "DEWASA" la... Sebab aku ni kekdg kalau cakap main lepas je...Kalau ckp bebaik, orang tak ambik serius lak...Camne??? Cer citer, cer citer...

Camne nak cakap ni...


2 comments:

Cute MuM said...

jom join boling tue..
nanti boleh jumpa borak2..

working mom... said...

org yg lebih dewasa ni kite kene hormat..xsalah nak tegur or cakap...tp mmg kene berlapik skit la...hehehhehe
sebaik nya, kita psiko lg bagusssssss...hehehhe