MONEY!!!

Friday, February 18, 2011

Selamat Tinggal & Terima Kasih

 

 



Niat di hati nak berkongsi rasa bukan la nak menunjuk...Gambar2 kat atas tu adalah kereta aku yang telah aku gunakan selama 4 tahun...Sedih gak sebab selepas dari hari ini aku takkan menggunakannya lagi sebab Hubby dah jual kereta ni...Kereta ni aku guna semenjak tahun 2007 dan hari ini adalah hari terakhir kereta ni berkhidmat untuk aku..Yang bawa aku dari rumah ke ofis ke kelas dan balik ke rumah setiap hari...Memang banyak jasanya kepada aku...Yang bawa aku "round the world"...It's very priceless to me...Takpe le nak buat camne...To my dear WAJA, Good Bye & Thank you for everything...Really appreciate every second and moment between u & me...


P/s : Esok nak pegi cari kereta lain... Untuk sementara pinjam kereta bonda...

1 comment:

working mom... said...

huhuh..korang dah masuk kali ke 4 tuko keta, k.ngah masih setia dgn si Myvi hitam tu jugak...:) ~ xmungkin akan jual...sentimental value wooo