MONEY!!!

Wednesday, February 23, 2011

CINTA BUDAK 18 TAHUN

Ape kes??? Pagi ni masalah kat SINAR FM, lelaki berusia 38 tahun, sudah berkeluarga, jatuh cinta dengan budak umur 18 tahun...Aku bukan la nak mengutuk CINTA BUDAK 18 TAHUN ni, aku tahu setiap manusia punya hati dan perasaan untuk disayangi...Tapikan dalam kes ni, aku tak yakin yang budak 18 tahun tu betul2 "CINTA" dengan lelaki tersebut sebab kekdg lebih kepada nak seronok2..Almaklum la baru 18 tahun, baru belajar nak mengenali dunia...Tapi aku juga takde la salahkan 100% budak 18 tahun tu, yang lelaki tu pun dah tahu dah ada famili, sedar2 la diri sikit...Kesian la kat bini dan pk le anak2 juga...Yang paling bestnya, anak sulung lelaki tu umurnya dah 17 tahun...OMG, dah boleh digelar bapa kepada budak 18 tahun tu...Korang rasa "SESUAI" ke??? Ok, korang rasakan apa cara terbaik yang patut lelaki ni buat??? Kalau aku punya pendapat, aku akan suruh lelaki tu tinggalkan aje budak 18 tahun tu..Tak payah pening2 sbb budak perempuan tu pasti akan jumpa ramai lagi lelaki2 muda yg lain sbb dia pun masih mentah dan masih nak seronok2 lagikan...Lagipun lelaki tu sendiri dah kahwin dan anak2..Baik dia pk masa depan dia sendiri dengan famili dia...Ye le orang kata bertepuk sebelah tangan takkan berbunyi tapi kena la tanya sama hati..Yang penting "NAWAITU"...Ape kes kalau benda ni jadi kat diri sendiri???? Jeng3x...Kuang..kuang..kuang..

FIKIRKANLAH!!!

2 comments:

MamaEma said...

adik saya umur 15 dah kahwin..anak sorang skrg ni.... dah jodoh agaknya...

maria said...

ye le tu dah sampai jodoh...takpe la yang penting dia pandai urus rumahtangga dan matang dalam segala hal