MONEY!!!

Tuesday, November 23, 2010

Isnin yang mengantuk

Hari Isnin merupakan hari pertama bagi segala hari...Bila sebut saja Isnin atau dalam Bahasa Inggerisnya, Monday...aduss mcm2 perasaan ada...terutamanya M***S...Adakah ini satu penyakit biasa atau dah memang sejak azali lagi sebut je Isnin..Semuanya in a bad mood hinggakan wujudnya istilah "MONDAY BLUES"/":BLUES MONDAY" (which one is correct???)...Aku pun kekadang tak terkecuali dari penyakit hari Isnin ni...Almaklum le dah cuti dua hari (Sabtu & Ahad)..Bak kata org jawa "BANGKONG" (bangun pagi lewat)..jadi hari Isnin je kena bangun awal amatlah liat sekali...Oh hari ni sampai jer ofis kerja2 sedang menanti..Yang aku peliknya, aku rasa Jumaat lepas aku dah settlekan semua kerja tapi asal  hari Isnin jer ada jer kerja2 tambahan yang perlu diselesaikan sampaikan tak cukup2 ler masa...Penat MAMA VOGUE ni tau...(Penat tak penat ler...).. Dahle takde ape nak diceritakan..Aktiviti Sabtu & Ahad dipenuhi dengan perkara2 yang berfaedah..Of course ler takkan takde pekdah kot...Sabtu pagi, balik kampung Ijok untuk berurut..Ye ler sekali-sekala memanjakan diri...Badan ni rasanya dah malas2 jadi kena le urut supaya "FRESH"...Tidur 1 mlm...Wake up early in the morning, get ready to go back home but send kakak first to "ART CLASS" then balik umah..tengahari pegi wedding cousin, tidur...Petang my parents datang umah n lepak sampai malam...Itu saja le coretan untuk hari ini..Alkisah ler...

No comments: